רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים בית מדרש וירטואלי פורומים בלוגים

בבלוג הזה תמצאו משקעי שיעורים, את מה שנותר בי לאחר הלימוד. זו הבמה שלי לשאלות וחידושים, לעיתים כמה שירים וכמעט אף פעם לא תשובות.

יום ראשון, 19 באפריל 2009

יום מנוחה




כבר תקופה ארוכה שאני עוקבת אחר דב חנין. מקווה ליום בו יקום לציבור הדתי לאומי מנהיג שפל רוח חדשני נועז וצנוע כמוהו. הבוקר קראתי בווינט יהדות ראיון איתו, בו הוא מעלה את האפשרות להפוך את יום ראשון ליום מנוחה. עם יד על הלב, רגע אחד של כנות, יום שישי אינו יום חופש. הוא יום עבודה מלא בטרדות ובישולים סידורים וניקיונות. וגם היום, שנתיים וחצי לאחר חזרתי לארץ אני חסרה עדיין את אותה הנינוחות, את היום הפנוי להתנדבות ולעשות מעשים טובים. אחד מחבריי מארה"ב העיר, לאחר ביקור בארץ, כי לדעתו הרבה מבעיותיה של ישראל יפתרו אם יהיה לנו יום מנוחה נוסף. אולי נהיה פחות עצבניים, יותר סבלנים, פחות לחוצים יותר מרוצים.

ואני אומרת: קדימה. הגיע הזמן.

מצטרפים אלי?


באותו הנושא:

ארץ אחרת


זויות חשובות על דמותה של השבת בפרהסיה שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה