רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים בית מדרש וירטואלי פורומים בלוגים

בבלוג הזה תמצאו משקעי שיעורים, את מה שנותר בי לאחר הלימוד. זו הבמה שלי לשאלות וחידושים, לעיתים כמה שירים וכמעט אף פעם לא תשובות.

יום שני, 23 במרץ 2009

החינוך היהודי והמשבר הכלכלי

בשמת חברתי המצוינת, כתבה עך כך ברשימות,
חשבתי לשתף בהשפעות של המשבר הכלכלי על עבודתי השוטפת.

ההשפעה הראשונה היא תחושת חוסר היציבות, והקושי לתכנן לטווח ארוך, אנחנו איננו יודעים כמה כסף ממה שגייסנו אכן יגיע, ויש צורך לקצץ, במה נקצץ?

בתוכניות היקרות? הזולות? במפגשים חד פעמיים? בתוכניות במרכז או בפריפריה?

אני החלטתי לקצץ בתוכניות חד פעמיות שאינן מכסות100% עלות.

החלטתי ללמד בעצמי כמה שיותר כדי להשאיר כסף במערכת ולודא שיהיה כסף למשכורות.
וככה אני מלמדת בתל אביב ובבאר שבע, דבר שבעבר הייתי מעסיקה מנחה מחוץ לצוות העבודה הקבוע.

אני סופגת על כך ביקורת, אני מעסיקה פחות מנחים, זו החלטה לא פופולרית.

אבל גם מיתון, סך הכל זה דבר לא פופולרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה